tisdag 31 december 2013

Gott nytt år!

Årets sista dag är en mycket speciell dag i vår familj. Dels är det vår förlovningsdag men inte minst är det Felix födelsedag. Han fyller 13 år idag. Det är inte klokt vad åren går, jag tyckte att det var nyss jag låg på BB. Så nu har vi firat honom med tårta, presenter och sång. Kunde inte låta bli att sy ett kort till honom.

Nu förbereder vi kvällens nyårsmiddag med mina föräldrar. Min pappa fyller år i morgon så han kommer också att få ett kort.


Sedan vill jag visa en julklapp jag sydde till min hundtränare Monica och hennes kompis Kicki. Jag har dem att tacka för alla framgångar med Anakin. (Och Anakin vill givetvis vara med på ett hörn.)



Avslutningsvis vill jag önska alla mina vänner ett riktigt
  GOTT NYTT ÅR


2 kommentarer:

  1. Det var en god ide´, att sy födelsedagskort, tycker jag.
    Tack, för tipset!

    Dollandesign

    SvaraRadera
  2. Och Ett Gott Nytt År till dig och familjen!

    SvaraRadera