fredag 13 december 2013

5 års jubileum och en liten utlottning

Det nästan exakt 5 år sedan jag skrev mitt första blogginlägg. Jag har skrivit 324 blogginlägg fått 425 kommentarer på mina inlägg. Det är helt fantastiskt. jag är så glad och tacksam för alla fina kommentarer jag fått genom åren.
Jag har aldrig ångrat att jag började blogga och att följa andra roliga sybloggar. Jag har fått så mycket inspiration och lärt mig så mycket. Det är helt enkelt superkul.

Så för att fira mina 5 år som bloggare lottar jag ute några små påsar med tyg. Jag delar tyghögen på bilden på tre och drar 3 vinnare den 20 december. Vill du vara med i utlottningen så behöver du bara skriva en rad i min blogg.


Till sist vill jag säga ett stort TACK till alla som läser  min blogg.
Ha en fin kväll alla vänner

10 kommentarer:

  1. Grattis till Dina första fem år.
    kram

    SvaraRadera
  2. Grattis på 5-årsdagen!
    Kram, Gunilla G

    SvaraRadera
  3. Tack själv för en inspirerande blogg och för att du är du!
    Kram //Birgit

    SvaraRadera
  4. Grattis till dessa fem år, ser fram emot att få följa dig och få inspiration många år till =)
    KRAM! Camilla

    SvaraRadera
  5. Grattis till dessa fem år, ser fram emot att få följa dig och få inspiration många år till =)
    KRAM! Camilla

    SvaraRadera
  6. Grattis till 5 år! Visst är det roligt att se hur mycket feed back man får genom att blogga om sitt intresse! Hurra för alla oss!

    SvaraRadera
  7. stort GRATTIS på 5-års jubileum - et. Roligt att få se allt trevligt du har gjort och ser verkligen framåt att se vad du komma att göra i framtiden.
    Hurra, Hurra. Hurra från Lola i Älmhult
    som också hoppas på tur på de fina tygerna

    SvaraRadera
  8. Ja, jag tycker också att det är superkul att Du har Din blogg, så att jag kan "besöka Dig" och få ta del av vad Du syr.
    Det är trevligt att göra bekantskaper här i "bloggvärlden". Och fem år är en lång tid så Du har spridit mycket inspiration under den tiden.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  9. Grattis till dina 5 år.
    Det är så inspererande att kikarunt på olika bloggar.
    Fortsätter att titta in till dig.
    Må så gott

    SvaraRadera
  10. Grattis till dina 5 år. Följer dina inlägg och ser fram emot minst 5 år till.
    Klart jag vill vara med på din utlottning.

    SvaraRadera