tisdag 7 januari 2014

En ask med knappar.

God fortsättning på det nya året. För mig började åter med jobb så jag har inte sytt så mycket. Men lite pysslande i sylyan har det blivit, jag har  mackat två toppar som nu väntar på att bli kviltade. Och två till är på gång att bli färdiga. Tanken är att jag ska frihanskvilta dom båda så jag har övat på små lappar. Det är så roligt att göra, man kan bara köra på utan att bry sig om det blir fel. Så  nu planerar jag in en ledig dag när jag kan sitta i lugn och ro och kvilta.

På nyårsafton fick jag en fin gåva av min mamma. Jag fick en liten ask full med knappar. Asken har tillhört min farmor så det är hennes gamla knappar jag fått. En riktig skatt för en knappsamlare som jag.


Önskar alla vänner en trevlig kväll

1 kommentar:

  1. Det var en fin present du fick. Vacker ask också!
    Önskar dig och din familj en god fortsättning på det nya året!
    Kram //Bizen

    SvaraRadera