söndag 22 december 2013

Och vinnarna är............

Nu har jag dragit 3 vinnare i min utlottning med hjälp av äldsta sonen. Det blev Camilla, Dollandesign och Wivi som få ett liten tygpåse av mig. Maila er adress så kommer ett lite  brev med posten till er

Och stort tack till alla er som tittade in på min blogg och skrev en liten kommentar. Efter 5 år i bloggvärlden så har ni blivit mina vänner.

Dagens bild är en tröja som yngsta sonen sytt i slöjden. Den är jättefin och han är väldigt stolt över den.


Nu laddar jag för sista natten på jobbet. Sedan är jag ledig.
Så jag Önskar alla vänner en trevlig kväll. 

2 kommentarer:

  1. Vilken trevlig överraskning att upptäcka så här på söndag kväll att jag är en av de tre som kan "se fram emot en liten tygpåse" i brevlådan från Dig!

    Dollandesign

    SvaraRadera
  2. Åååh så roligt! Har mailat min adress till dig och väntar med spänning på ditt mjuka kuvert.
    Kram

    SvaraRadera