fredag 20 december 2013

Julkort

I år försökte jag mig på att tillverka några julkort. Jag hade en del halvfärdiga block som jag sydde på en kant runt om. Sedan har jag lekt med akrylfärg och egengjorda stämplar. Och så har jag gått loss med pärlor och band på några. Som mellanlägg har jag använt vildona. Det var jättekul och göra dom och jag hoppas mottagarna blir glada.


Vill passa på att tacka för alla fina kommentarer på mitt senaste blogginlägg. På söndag vet vi till vilka jag ska få skicka mina tyger.

Nu är det snart dags att bege sig till jobbet, jag jobbar natt hela helgen. Sedan är jag ledig en vecka och då ska jag bara njuta med min familj så gott det går. Maken jobbar tyvärr hela julhelgen så vi får göra det bästa vi kan av de stunder vi är lediga tillsammans.

 Önskar alla en trevlig helg.

2 kommentarer:

  1. Åh, så härliga julkort Du har sytt!
    Jag har inte prövat att sy julkort ännu.
    Kanske gör jag det till ett annat år för det ser mycket trevligt ut!

    Dollandesign

    SvaraRadera
  2. Tack för det vackra kortet som vi fick! Det läggs i julpyntskorgen och kommer fram varje jul framöver!
    Kära hälsningar / Svärmor

    SvaraRadera