lördag 14 januari 2012

Min första PIPS 2012


Min första PIPS( Projects in Progress) blev något som legat länge. 2010 var jag med i Round Robin på sysidan. http://www.sysidan.se/forum/showthread.php?t=20303&highlight=round+robin
Den har länge hängt omonterad på min anslagstavla framför symaskinen. Nu tog jag mig i kragen och broderade in Round Robin 2010 och sydde på lukkekanten. Den ska fortfarande hänga i mitt syrum men på ett lite bättre sätt. Den är en fin påminnelse om hur roligt jag hade det när jag satt och sydde på alla andras block. Känner fortfarande en stor lust att sy och framför allt att bli färdig med gamla projekt. Tänker försöka hålla mig från att köpa mer tyg på ett tag, ska mest sy av mina scraps.
Önskar alla en trevlig kväll.

2 kommentarer:

  1. Ditt arbete är helt underbart.
    Så fint!
    kram

    SvaraRadera
  2. Jättefint blev det. Det är så bra med de där utmaningarna att man blir peppad att sätta igång med det som bara blir liggande annars.

    SvaraRadera