onsdag 25 januari 2012

Många pågående projekt.

Den här veckan är jag bara ledig en kväll. Den tillbringade jag i syrummet. Först fortsatte jag med kviltningen på ett gammalt ufo. Sedan har jag skurit till bitar till en stack and slash som jag länge tänkt sy. Som avslutning på kvällen så började jag städa och rensa bland mina tyger. Inser att jag nog borde ha totalt köpstopp på tyger de närmaste åren, så mycket finns det i mina gömmor. Men det är ju inge roligt, så det kommer inte att ske. Men just nu fokuserar jag på att sy av gamla tyger och scraps ett tag. Nu väntar en lång arbetshelg framför mig. Jobbar natt från torsdag till söndag. Det känns just nu lite drygt men bara första natten är gjord så brukar det gå bra. Men det blir inget sytt skulle jag tro. Jag brukar prioritera att gå ut med hundarna den korta stund jag är vaken hemma. Men nästa vecka då sätter jag fart igen.
Ha en trevlig helg alla kviltvänner där ute i vårt avlånga land.

1 kommentar:

  1. Så klokt av dig att tillbringa veckans enda lediga kväll i syrummet! Det är ju där man har som roligast. =)

    SvaraRadera