söndag 7 april 2013

Var tar tiden vägen??????

Tiden bara rusar i väg  och jag hinner inte alls  med. Helt plötsligt har det gått en vecka och jag upplever att jag inte gjort något. Men idag har jag ialllafall sytt i flera timmar. Vår planerade födelsedagslunch med mamma och pappa blev inställt pga snökaos. Det kom minst 15 cm snö här på förmiddagen så det var bara att skotta för att komma sig ut.  Nog för att man är härdad när man bor så här långt norrut men nu får det vara nog tycker jag. Men som sagt, det blev några timmar i syrummet och det är ju inte helt fel.
Jag håller på med sonens mindcraftdraperier och nu svärdet hopsytt och hackan är påbörjad. Och så hann jag skära till några bitar till en ny dressden plate.

Nu laddar jag för en ny vecka med nattjobb
Ha en bra kväll alla vänner.

2 kommentarer:

  1. Ja, vad ska man säga om snön?? Bara hoppas på den globala uppvärmningen. Men jag tror de fått det om bakfoten!
    Läckert med svärdet. jag gissar att sonen blir glad!

    SvaraRadera
  2. Ibland är det 'bra' med snö :)
    Svärdet blev ur tufft!
    Må så gott

    SvaraRadera