söndag 21 april 2013

Till en glad kille

Nu är draperierna till Felix säng färdiga och hänger på plats. Det var en mycket nöjd kille som fick sova bakom sina nya gardiner i går kväll. Det är alltid roligt att sy men det brukar vara lite jobbigt att göra dom helt färdiga. Men den här gången var det inga problem, det gick hur lätt som helst. För glädjen i min pojkes ögon när jag hängde upp dom gjorde mig alldeles varm i mammahjärtat.



Nu ska jag sy gardiner till den äldre sonens rum. Det kommer att gå betydligt fortare, han hade inga speciella krav förutom att dom helst skulle vara blå. 

Önskar alla en trevlig söndag eftermiddag.


3 kommentarer:

  1. Jag förstår att han blev glad. Det ser ut att passa en kille väldigt bra!

    SvaraRadera
  2. Det var häftiga draperier som Du sytt, tycker jag!

    Dollandesign

    SvaraRadera
  3. Vad häftigt att sy Minecraftmotiv - att jag inte tänkt på det! Mina grabbar spelar Minecraft till och från, och jag ska kolla om jag kan sy en av "gubbarna", vad de nu kallas, de gröna otäckingarna!

    Agneta

    SvaraRadera