torsdag 2 maj 2013

Vinst


Idag låg det ett paket till mig i brevlådan. Det var boken som jag vann på http://agnetaswerk.blogspot.se/ Det är en jättefin bok med mycket fina bilder och bra tips. Den kommer att ligga på mitt nattduksbord ett tag framöver.
Idag har vädret varit väldigt ojämnt, ibland sken solen och ibland så haglade det. Försökte vara ute i trädgården men tillslut gav jag upp och gick ner i syrummet. Där satte jag mig och övade på frihandskviltning en stund tills jag kände att det nog skulle gå bra att sy på riktigt. Helt problemfritt gick det inte, så det var bara att sprätta och börja om från början. Övning ger färdighet som det heter. Nu i kväll har jag sytt dit kantbandet och i helgen får jag sy resten för hand.
Nu är jag trött och ska å och sova. Ha det bra alla vänner.

1 kommentar: