fredag 31 maj 2013

Senaste nummret av Rikstäcket

Idag kom ett nytt nummer av Rikstäcket. Det är alltid lika roligt och bläddra i den och beundra allt vackert som visas.  Men det här nummret har jag längtat till lite extra mycket.  För nu kom ju inbjudan till årsmötet i Östersund i höst. Dit tänker jag åka med mina kompisar i lappskoj. Boendet har vi redan bokat så nu ska jag bara bedtämma mig för vilka kurser jag ska gå. Det fanns ju så mycket roligt att välja på. Sedan hoppas jag på att få träffa några av er som läser min blogg. Det skulle vara så trevligt.
Ha en trevlig kväll alla vänner.

2 kommentarer:

  1. Ja!
    Denna tidning låg i min brevlåda också i dag. Ser fram emot att bläddra i den under helgen!

    Dollandesign

    SvaraRadera
  2. Som du säger, lika roligt när tidningen kommer.
    Skall också till Östersund boende klart, anmäld till armbands kursen.
    Hoppas att vi ses
    Må så gott

    SvaraRadera