fredag 22 mars 2013

På min designvägg

hänger den här skapelsen. Jag är just nu utnämnd till världens bästa mamma för jag ska sy ett nytt draperi med minecraft svärd och hacka på. Yngsta sonen har själv ritat upp hur svärdet och hackan ska se ut. Sedan har vi hämtat inspiration från nätet och så har han valt tyger. Så nu ligger man på plus ett tag. Det kan behövas efter den här veckan. Den blev inte riktigt som jag tänkt mig. Jag blev magsjuk i söndags, inte roligt alls. Alla krafter försvann och att jobba var bara inte att tänka på. Och besöken i syrummet blev väldigt begränsade. Orkade bara med lite handsömnad när jag mådde lite bättre. Men nu mår jag bättre och ska jobba hela helgen.
Så jag önskar alla mina  vänner en riktigt trevlig helg. Och så hoppas vi på mycket sol och värme.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar