söndag 30 december 2012

Årets sista blogginlägg


Året går mot sitt slut och en liten återblick på året är på sin plats.
Som vanligt har det hänt otroligt många saker i vår familj, både roliga och tråkiga händelser. En tråkig och ledsam händelse var när vår gamla hund Gibber fick somna in i somras. Vi saknar honom mycket. Sedan har det hänt mycket roligt också, vi har varit på bröllop, påbörjat att byggt en stuga och min familj har fått vara skapligt friska under året.

Då det gäller min sömnad har det det varit lite upp och ner, att sy eller inte sy, det är frågan. Jag har sytt klart mycket men  absolut inte så mycket som jag kanske hade velat. Orken och sylusten försvann nästan helt ett tag, likaså att blogga. Men tillslut kom båda sakerna tillbaka och det är jag så glad för. Det jag däremot inte hunnit med är de utmaningar jag påbörjade för ett år sedan. Så nästa år blir det inga utmaningar eller Bom. Jag kommer inte att hinna. Men jag ska fortsätta att följa alla utmaningar och bus som  ni hittar på. Och  jag ser fram emot ett nytt år med mycket sömnad och mycket rolig läsning på bloggarna jag följer.

Nu laddar jag för sista jobbarnatten. I morgon är det nyårsafton och 12 års kalas. Min yngsta son fyller år och det är en stor dag för honom.

Önskar alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR.




2 kommentarer:

  1. Åh, så söta små julkorgar Du har sytt, tycker jag. Själv har jag gjort en efter det mönstret också. Det var i mitten av augusti månad, om Du är intresserad av att kika på min blogg och se hur den ser ut. Jag använder den som pennställ.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  2. Tack. Dom är jättesöta och mycket lättsydda. Det blev några stycken före jul som jag gav bort i present. Dom kan verkligen användas till mycket. Din korg var jättefin.

    SvaraRadera