lördag 29 januari 2011

Städat och sorterat mönster


Idag har jag gjort något som jag borde gjort för länge sedan. Jag har äntligen sorterat mina mönster och beskrivningar och satt in dem i pärmar. Det känns så otroligt skönt att äntligen få det gjort. Jag hade egentligen tänkt sy men fick ingen ro när jag inte hittade beskrivningen till bonaden jag skulle sy. Sedan ville yngsta sonen att jag skulle spela Wii med honom, det gick inte så bra kan jag säga. Jag är helt värdelös på tv spel. Nu ska jag bara plocka i hop det sista i syrummet innan jag kryper i säng.

God natt alla syvänner och andra vänner som brukar titta in här på bloggen.

1 kommentar:

  1. Det där har jag också börjat lite smått med, det är så skönt när det blir lite ordning. Det blir liksom lättare att komma till ro och sy då. =)

    SvaraRadera