torsdag 17 oktober 2013

Julbonaden redan färdig.

Ibland förvånar jag mig själv. Jag har sytt något helt färdigt innan jag påbörjat ett nytt projekt. Det händer inte ofta vill jag lova. Men nu har det hänt. Julbonaden är nästan helt färdig, det fattas knappar som ska sitta i hjärtana. Har tyvärr inga knappar som passar hemma så det få vänta ett tag. Känns bra att något blir färdigt och inte ligger halvklart i olika lådor. Idag var planen att åka in till stan och hämta vadden som jag beställt av en sykompis. Men det blev det inget av för snön den vräkte ner i morse och vi har inte bytt till vinterdäck än. Så istället har jag försökt mig på att sy en tunika. Fick lite starthjälp i går när jag och två kompisar hade sydag hemma hos mig. Vi får väl se om jag får i hop något som jag kan använda så småningom.


1 kommentar:

  1. Det var en gullig julbonad.
    Jag tror att det blir en fin effekt att sy en knapp i varje hjärta som Du tänkt.

    Dollandesign

    SvaraRadera