fredag 23 oktober 2009

Utmaning från Pumlan

Jag har fått en riktigt svår utmaning av http://pumlansflitigafingrar.blogspot.com/. Jag tackar så mycket och jag ska göra ett försök att svara på frågorna.

Varje svar ska börja på samma bokstav som ditt namn.
Alla svar måste vara riktiga svar och inte påhittade ord.
Om personen som utmanar dig har ett namn som börjar på samma bokstav som ditt, får du inte skriva samma svar som han eller henne!
du får inte skriva samma svar 2 ggr.
Du får inte skriva ditt namn som svar mer än på fråga 1.
Lycka till!!
1. Vad heter du? Christina.
3. Flicknamn: Carin.
4. Pojknamn: Christer
5. Yrke: Croupier
6. Färg: Citrongul
7. Klädesplagg: Cape
8. Mat: Camembert.
9. Sak i badrummet: Cellstoff
10. Plats/stad: Chania
11. En orsak att vara sen: chock
12. Något man skriker: com on
13. Film: Catch of fire
14. Något man dricker: Champange
15. Band: Chicago
16. Djur: Chinchilla
17. Gatunamn: Cementvägen
18. Bil: Citroen
19. Sång: Circle of life

Det tog en liten stund men nu är jag klar. Jag väljer att inte skicka utmaingen vidare för alla har nog fått den redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar