fredag 2 oktober 2009

Min symaskin ska ut och resa.

Och jag får inte följa med. Den ska till Stockholm för lagning. Jag skrev ju tidigare att jag inte riktigt var nöjd med den sedan den kom från service Nu slutade övertrådspänningen att fungera helt igen och den gör fortfarande skatbon när jag ska frihandkvilta. Det känns så tråkigt att behöva lämna bort den men det är nog det bästa. Får hoppas att de får till den den här gången.
Under tiden som jag är utan maskin ska jag få låna en kompis symaskin. Det är en äldre modell av Huskvarna men det gör ingenting. Bara den fungerar. Det här gör att 50 års presenten inte hinner bli klar i tid tyvärr. Det är bättre att han får ett fint täcke än att jag slarvar mig igenom något som jag inte blir nöjd med.
Ha en trevlig helg alla bloggvänner. I helgens blir det inte så mycket sytt utan jag ska umgås med mina barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar