onsdag 8 juli 2009

Äntligen hemma

Jag kom hem från Norge i måndags och det blev genast full fart. När man har varit borta i nästan tre veckor finns det en hel del att ta tag i. Idag har jag städat och försökt få lite ordning här hemma. Barnen har varit hos mormor och morfar och maken har jobbat för fullt här hemma. Det är inte klokt vad mycket tidningar och skräp som samlas fast man inte är hemma.

I Norge har jag jobbat men också hunnit med lite vandring i fjällen och på kvällarna har jag sytt för fullt på min stubbe.



För övrigt så har jag beslutat mig för att inte sy något mer i syrummet förrän städat upp och möblerat om. Maken ska bygga lite nya hyllor och jag måste flytta om borden och strykbrädorna så att det blir lite mer lättjobbat. Just nu är det totalt kaos där nere och det känns inte ett dugg inspirerande att gå ner där och börja sy.

Tillslut lite bilder från Bodö.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar