tisdag 19 maj 2009

Nessesärswap

Förkylningen tog ny fart i natt. Jag orkar egentligen ingenting men försöker i allafall göra lite nytta här hemma mellan varven. Eftersom jag inte får sova på morgonen för att ungarna ska till skolan så släpade jag mig till ICA och postade paketet. Det känns jätteskönt och jag hoppas att mottagaren blir nöjd. Dessutom har jag fotat det paketet som jag fick av en hemlig vän. Tusen tack än en gång. Det är bland det roligaste som finns att swappa. Det är roligt att sy till andra och väldigt roligt att få något som någon annan sytt. Men nu tar jag lite paus från swappar och ägnar mig åt att sy åt mig själv. Jag har så många idéer och projekt på gång. Jag ska försöka mig på att sy lite kläder till mig själv men jag vet inte om jag lyckas. Dessutom har jag en längre tid tänkt sy överkast till mina två barn. Nu får vi väl se vad det blir tillslut, jag försöker att inte sätta så stor press på mig själv.

1 kommentar:

  1. hejsan
    Det var jag som var din hemlige vän
    Kul att du gillade necessären, det var ju jättespännande med swap, första gången jag är med...
    Har ännu inte fått min necessär...väntar med spänning
    kram lolla
    www.lollashus.blogg.se

    SvaraRadera