torsdag 7 februari 2013

Pusseltäcket klart.




I helgen blev mitt pusseltäcke klart. Det kommer att resa till Stockholm om några veckor och värma en en liten tös på snart 8 månader. Hoppas dom kommer att gilla det. För jag tycker det blev jättefint.
Idag har jag städat och bytt gardiner i köket och vardagsrummet. Det var rätt behövligt, inte roligt med röda gardiner nu när ljuset börjar återkomma. Sen hann jag med en stund i syrummet innan det var dags för middag. Vill nog hinna med en stund till i syrummet i kväll, håller på men ett UFO som jag vill ska bli kart någon gång.
Sedan vill jag tacka för alla fina kommentarer i bloggen igår. Nu ligger mina tyger i en låda i väntan på användas.

Önskar alla en riktigt trevlig kväll.


2 kommentarer:

  1. Det var en kul ide´av Dig, att sy ett pusseltäcke, tycker jag.

    Dollandesign

    SvaraRadera