onsdag 29 februari 2012

Spring give away


Hittade en rolig give away hos idémakeriet. Den vill jag givetvis vara med på. http://www.idemakeriet.blogspot.com/
För övrigt så försöker jag återhämta mig från helgens bravader och komma i gång med lite sömnad. I går började jag med en väska i jeanstyger och snart ska jag ner i syrummet igen. Egentligen skull jag jobbat i natt men hade missat att sonen skulle på BUP i morgon så det blev VAB i stället. Ganska irriterande men jag får väl skylla på att förberedelserna inför tjejvasan tog all min tid.
Ett annat litet problem är att jag förberett mig inför nattarbetet med att sova i 3½ timme, så jag undrar när jag kommer i säng i kväll.
Ha en bra kväll alla kviltvänner.

1 kommentar:

  1. Roligt att du vill vara med, jag håller tummarna till dig.
    Kram Gerda

    SvaraRadera