onsdag 8 februari 2012

Ledigveckan är slut.


Nu är min ledigvecka över för den här gången. Har väl inte hunnit sy så mycket som jag önskat men det beror på att jag har lite annat i huvudet för närvarande. Jag ska om 2 veckor åka tjejvasan, så jag ligger i slutträning nu. Snön kom ovanligt sent till Norrlandskusten så det dröjde innan jag kunde börja åka skidor. Men nu har jag hunnit åka bra många mil och det känns riktigt bra. Så min prioritering på lediga dagar nu blir skidåkning. Lite sytid kommer jag alltid att få men jag startar inte upp något nytt projekt förren loppet är åkt. Det är en gammal dröm jag haft länge att åka vasaloppet, så det här är bara början. Om några år kanske jag ger mig på det stora loppet.

Ha en trevlig kväll alla vänner.

1 kommentar:

  1. Ja, det var gott om snö här.Lycka till med träning. Min dotter åkte förra året.En kul upplevelse, tyckte hon:-))

    SvaraRadera