måndag 22 februari 2010

Måndag kväll.

Det blev inte några större inköp på loppisen i går, inte en enda tygbit fick följa med hem. Däremot hittade jag en stor ask med blandade pärlor. Pärlorna ska jag använda till Round Robin projektet som pågår för fullt. I fredags när jag var på stan så köpte jag också lite bra att ha saker till det projektet. Bilden på pärlorna blev usel så den vill jag inte visa, men mitt fredagsfynd blir en av dagens bilder. Den andra bilden är på en liten blomma som jag dekorerat på ett block i Round Robin.

I kväll ser jag OS på datorn samtidigt som jag bloggar och försöker sy min BOM. Jag vill inte missa skidtjejernas sprintstafett men orkar inte sitta framför tvn.



1 kommentar:

  1. Det ser spännande ut! Vad månde bli av detta?
    Skojigt med loppisfynd, jag känner lust att gå runt och botanisera på vår "Veckans Allehanda". Men det är för kallt att promenera ner på stan, och bilen är trasig. Jag stannar hemma.

    SvaraRadera