onsdag 6 januari 2010

Brr jag fryser

Termometern visar nu på - 25 grader. Det känns inte så lockande att gå ut med hunden just nu. Hoppas att han inte vill gå så långt i kylan. För övrigt så har det nya året börjat riktigt bra. Jag är på gång i syrummet, känner mig laddad för att ta tag i både gamla och nya projekt. Just i dag har det inte blivit något sytt för det är bara 14 grader nere i källaren. Vår värmepanna har stått still i natt påg en säkring och det tar tid att värma upp hela huset igen. Här nere i källaren där jag har syrummet brukar det vara svårt att få någon riktig värme när ute temperaturen visar över - 15 grader.

Sedan har jag fått en present av min kompis som varit i Thailand över jul. Hon kom hem med en fin tygbit. Hon vet precis vad jag vill ha.





Ha en bra kväll alla vänner.

1 kommentar:

  1. Hela Sverige fryser! Vi har nu -23. Inte så farligt ändå. Allt under -30 är positivt. Man kan längta till sommaren. Blunda och tänka sol och värme!!! Idag har jag varit inne, men imorgon måste man ut i kylan. Huu!!
    Kul att inspirationen kommit tillbaka.
    Anna-G/Pumlan

    SvaraRadera