måndag 27 juli 2009

Nya tyger från Taiwan.

Min kompis dotter som bor i Taiwan har varit hemma i sommar. Hon hade med sig en hel påse med helt underbara tyger som hon köpt till mig. Det var rena julafton när jag fick dem. Nu har jag tvättat och fotat dem och kommer att lägga ut dem här i bloggen så fort jag får någon ordning på bildredigerings programmet. Det trilskades när jag försökte sammafoga bilderna till en enda bild men jag ska göra ett nytt försök så småningom. Men ett litet bild kan ja bjuda på redan nu.




Just nu har jag inte tid att sy något, vi håller på att måla på baksidan. Det tar litet tid för det regnar nästan jämt så det gäller att passa på när det håller upp en stund. Jag ser fram emot när barnen börjar i skolan igen och jag ska vara ledig några dagar. Då ska jag sy hela dagarna.Det är svårt att få tid till att sy när de är hemma. Jag vill verkligen inte att de bara ska sitta vid datorn så vi försöker aktivera oss så gott det går.

1 kommentar:

  1. Vilket tufft tyg! Ska bli kul att se resten av inköpen!

    SvaraRadera