onsdag 7 januari 2015

Hexagoner

God fortsättning på nya året. Jul och nyårshelgen har varit lugn och skön hemma hos oss. Men nu känns det bra att skolorna börjar igen och vi får återgå till vardagsrutinerna. Jag har städat syrummet  och avslutat några projekt som jag inte hann klart innan jul. Så ny känns det bra att få börja med något nytt. Dessutom har jag sytt i hop mina hexagoner. Vad det ska bli har jag ingen aning om. Den får ligga till sig lite så ger det sig nog


Nu ska jag ta fram en virkning  så jag har något att att göra medan jag ser på Tour de ski.
Ha en bra kväll alla vänner

1 kommentar:

  1. Städa syrum, hur går det till ??? Jag väljer att sy istället för att städa, kanske inte så smart i längden :(
    Om du låter hexagonerna mogna lite så 'vips' vet vad det skall bli.
    Ha det så gott

    SvaraRadera