måndag 18 augusti 2014

Måndag

Idag är det Måndag och då är det Visa och berätta hos Bambisyr http://bambisyr-evaj.blogspot.se/2014/08/valkomna-till-visa-och-beratta-mandag_18.html

Idag kan jag vis upp en löpare jag sydde igår. Jag började på morgonen och blev klar strax innan midnatt. Det händer inte ofta att jag gör något färdigt på samma dag. Egentligen skulle det bli muggmattor av tyget men jag tyckte dom blev så tråkiga. Så jag sydde stack and slash i stället. Och så frihandskviltade jag vågor med melerad tråd.




 Ute regnar det så jag har inte det minsta dåligt samvete att jag tillbringar kvällen i syrummet.
Ha en bra kväll alla kviltvänner.

3 kommentarer:

  1. Så härlig löpare du sytt !! och tack för du INSPIRERAR oss och påminner om Stack and Slash och du vill länka denna måndag till Visa och Berätta!!Bambikram till dig

    SvaraRadera
  2. Så härlig den blev.
    Må så gott

    SvaraRadera