fredag 4 april 2014

Fredag igen.

Hej och hå vad tiden rusar iväg. Inser att det är tre veckor sedan förra blogginlägget. Så var det ju inte tänkt att det skulle bli. Men livet blir som det blir och det är bara att hänga med i svängarna. Nu är igång med sömnaden igen. I veckan blev jag äntligen klar med min "huskvilt". Nu hänger den på väggen i vardagsrummet. När jag ändå var på gång i syrummet så sydde jag två kuddar till soffan. Blocken var kar sedan länge, det är "Trip Around the World" Mönstret hittade jag här:
http://quiltville.blogspot.se/2005/06/scrappy-trips-around-world.html



Nu ska jag jobba hela helgen igen, men nästa vecka då ska jag sy!!!!!!!!!!!!
Önskar alla en riktigt trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Grattis till att du har fått din fina huskvilt färdig.

    SvaraRadera
  2. Jag är full av beundran för allt arbete som Du lagt ner på Din fina huskvilt!

    Dollandesign

    SvaraRadera