fredag 13 september 2013

Rikstäcket

I dag var det roligt att ta i posten. I brevlådan låg Rikstäcket tidning. En tidning full med härlig inspiration. Och så många reportage  från alla kviltgrupper i vårt långa land. Det är så roligt att läsa. Och även lappskoj fick vara med i tidningen. Ett reportage om vår utställning i glashuset och utmaningen vi gav till deltagarna i Ume Race. Tidningen gjorde min dag. Annars ha den här dagen varit rätt seg, kom aldrig riktigt igång i morse och nu är det redan eftermiddag. Har sytt i hop lite stadkanter och lagat ett par byxor. Och svurit över att det är så rörigt i källaren. Måste åtgärdas snarast så jag slipper bli så irriterad.
Nu ska jag lag mat till killarna och sedan drar jag iväg på rallylydnad.

Önskar alla en riktigt trevlig helg.

5 kommentarer:

  1. Visst var det kul att ta in posten när tidningen bara väntar på att bli läst :)
    Må så gott

    SvaraRadera
  2. Visst är det så!
    När man plockar upp Rikstäcket ur brevlådan då vet man att man har många trevliga stunder framför sig.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  3. Jag blev jätteglad att läsa Rikstäcket och se din och Anna-Lenas artiklar om Ume-Race och dina färgglada fiskar!

    SvaraRadera
  4. Kul att läsa om alla olika utställningar runt om i landet tycker jag!

    SvaraRadera
  5. Jag kollade på rikstäckets hemsida i går. Den har blivit riktig bra nu.

    SvaraRadera