söndag 17 februari 2013

Muggmatterallyt forsätter


Nu har jag sytt klart mina muggmattor. Jag använde några tygbitar från påsen med tyger och fyllde på med resten. Kaffekopparna hittade jag i en påse med tyg som jag fick av en kompis i  somras. Det är nog egentligen ett gardintyg men jag tyckte att det passade bra som muggmattor.

Immi  startade rallyt i April 2012 och nu letar jag efter nästa person att skicka tygerna till. Så om du har en blogg och  känner dig manad att sy några muggmattor, skriv då en kommentar här i min blogg senast söndag  24 februari. Jag lottar fram den lycklig vinnaren under måndagen och presenterar vinnaren onsdag 27 februari
När vinnaren är utsedd och mailat mig sin adress så skickar jag påsen med tygena där jag lag till några tygbitar.
Så nu hoppas jag verkligan att ni vill var med i utlottningen så dessa fina tyger får vandra vidare genom Sverige.

Ha en bra kväll alla kviltvänner.

7 kommentarer:

  1. Så fina dina muggisar blev! Jag har varit med, så jag vill bara ge dej beröm.
    kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej
    Så fina de är. Jag är mycket gärna med.
    :-)/anni

    SvaraRadera
  3. Det är trevligt att se hur muggmatterallyt fortsätter, tycker jag. Du har sytt fyra fina mugrugs som inbjuder till att sätta sig ner och ta en kopp kaffe.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  4. Så fina muggmattor du gjort. Jag är gärna med.

    SvaraRadera
  5. Jättefina muggmattor! Då jag nu är "nybliven" Bloggare vill jag gärna delta i detta rally!

    SvaraRadera
  6. jättefina muggmattor och vilken bra idé med mugg-rally och givetvis vill jag också vara med på utlottningen. Kram!

    SvaraRadera
  7. Passar verkligen en som älskar kaffe.Fina muggmattor du har gjort.

    SvaraRadera