fredag 10 februari 2012

Mitt nya strykjärn


Idag kom mitt nya strykjärn. Så nu kan jag lämna tillbaka det jag lånat. Har inte inte hunnit prova det än, tänkte att jag skulle vara duktigt och läsa instruktionsboken först. Det är jag rätt dålig på att göra. För övrigt så blir det inte alltid som man tänkt sig. Jag blev hemma och vabbade förra natten. Sönerna drabbades av magsjuka och själv har jag känt mig lite vissen idag. Men nu mår jag bra så då passade jag på att frihandskvilta färdigt min skuggkvilt. Nu är det bara lukkekanten kvar och den blir bra att sy i morgon då vi ska se melodifestivalen.
Ha en trevlig kväll och hoppas ni får vara friska. Februari är visst den månad när flest är sjuka. Låter ju inte så roligt.

1 kommentar:

  1. Spännande att höra vad du tycker om strykjärnet. Många satsar nu på strykstation, men jag tycker de är så stora, tar en massa plats??
    Hmm, helt plötsligt slog det mig att här finns en hel massa toppar att "ta hand om" också.
    Må nu bra, magsjuka är inte kul!

    SvaraRadera