söndag 25 maj 2014

Give Away hos Lappeklipp

Hej alla vänner. Kolla in hos Lappeklipp http://lappeklipp.blogspot.se/2014/05/give-away.html Hon har en Give Away som jag inte kunde motstå att vara med i. Väskor kan man inte få för många av. Jag har hur många som helst men vill alltid ha fler.

Idag är det morsdag, det firas inte så stort i vår familj. Sönerna på 13 och 15 år tycker att det är en ganska onödig dag att fira. Det gör mig inte så mycket, jag vet att dom älskar mig ändå. Men jag åkte hem till min mamma och fikade. Samtidigt passade jag på att gå på loppis. Där hittade jag  en liten fin  bok om stickning och sömnad för 10 kr. Handarbetsböcker kan jag heller inte motstå, det är så roligt och bläddra i dem. Nätet i all ära, där finns hur mycket som helst, men en riktig bok är strået  vassare trots allt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar