fredag 14 mars 2014

Trevlig helg

Snart börjar min jobbarhelg, 30 timmar natt på sjukhuset. Jag har världens bästa jobb och dom allra bästa jobbarkompisarna så helgen kommer att gå fort.


Fick två fina korgar av min mamma som maken målat med sprayfärg. När jag var liten hade hon också garn i dem. 

Den här fina blomman har min make gjort till mig. Den är gjord av armeringsjärn och är hans första försök med sin nya svets. Kreativiteten flödar i vårt hem, det är bara materialen som varierar.

Önskar alla en riktigt trevlig helg.

2 kommentarer:

  1. Så koselige garn- korger, og ekstra kjekt når det er noe en husker fra barndommen. Blomsten du har fått var også flott! <3

    SvaraRadera
  2. Underbart fina korgar som kräver att få visa upp sig !
    Å blomman som aldrig vissnar är ett måste, hoppas han använder svetsen ofta !!
    Må så gott

    SvaraRadera