torsdag 3 oktober 2013

Packar inför rikstäckets årsmöte i Östersund.

I morgon åker jag till rikstäckets årsmöte i Östersund. Det har jag sett fram emot länge.  Nu försöker jag packa och det är inte det lättaste. Jag har en viss förmåga att ta med mig alldeles för mycket. Men det löser sig säkert innan kvällen är slut. Jag har anmält mig till en kurs både lördag och söndag. Jag ska gå en kurs som heter Surface design, där vi ska få lära oss hur man gör unika och personliga tyger. Det blir spännande att se hur det blir. Lite skönt att ha fredagkvällen fri att gå runt och kolla på utställningarna och butikerna. Ska bli så roligt att åka på årsmötet igen.

I veckan fick jag ett roligt paket i brevlådan. En fin bok med mönster från Rikstäcket.




Önskar alla en trevlig kväll och hoppas vi ses i Östersund

1 kommentar:

  1. vilka fina quiltar. Vad kul att du fotade, så vi ,som inte var där fick se.
    Hälsn. Elisabet i Järfälla

    SvaraRadera