torsdag 16 september 2010

Utmärkelse


Jag har fått en fin utmärkelse från http://pumlansflitigafingrar.blogspot.com/. Tack så mycket, jag blev så glad i kväll när jag läste din härliga blogg.

Med utmärkelsen följer följande åtagande:
1. Tacka den som gett utmärkelsen och länka till denna person.
2. Nominera 7 andra bloggare och länka till dem .
3. Kopiera bilden ovan.
4. Berätta 7 intressanta saker om sig själv.
Sju saker om mig:
1. Jag har alltid gillat hundar, familjen skaffade hund när jag var 7 år. Sedan har jag haft flera egna hundar. Just nu har vi en blandning mellan smålandsstövare och rhodesian ridgeback.
2. Har väldigt ofta röda kläder på mig.
3. Gillar inte att baka och laga mat. Tur för mig att maken både bakar och lagar mat med stort nöje.
4. Våren är bästa årstiden, då finns ingen mygg och det är lagomt varmt ute.
5. Är periodare när det gäller läsning. Läser då helst biografier. Senaste boken handlade om Ozzy Ossborns liv.
6. Reser ofta och gärna. Tågluffade när jag var 18 år men drömmer nu om att få åka till China.
7. Hare ett fantastiskt roligt jobb som sjuksköterska.
Eftersom många av bloggarna jag läser redan fått utmärkelsen så skickar jag den vidare till alla trevliga bloggare som känner sig manade att föra den vidare.
PS. Håll utkik i bloggen den närmaste tiden. Besöksräknaren har passerat 5000 besökare.Det tänker fira med att försöka mig på en liten utlottning. DS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar