måndag 29 mars 2010

Äntligen tillbaka

Nu var det väldigt länge sedan jag bloggade och det känns inte riktigt bra. Orsaken är att det den sista månaden varit helt kaos i familjen. En av sönerna mår inte bra och trivs inte heller i skolan. Jag har tillbringat många timmar i skolan och så har det varit en hel del möten som tar på krafterna. Hela familjen mår dåligt och tillslut rämmade allt för oss vuxna. Men nu har vi fått hjälp och det känns lite bättre. Tack och lov att jag har mitt syrum, där kan jag slappna av och bara vara. Jag har sytt lite nu och då då jag behövt tänka på något annat. Det har blivit en duk till vardagsrumsbordet, och några block i stack and slash till en mysfilt. Sedan är det väldigt avkopplande att stryka tyger och sortera scrap mm. Nu längtar jag efter våren, men det lär nog dröja länge än. Snön liggger metertjock i drivor utanför fönstret. Bara att hoppas att den försvunnit till midsommar.
Ska försöka få in en bild i morgon för i kväll vill inte datorn var med mig.

3 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka och LYCKA TILL. Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt löser sig för er. Oro och vantrivsel är inte roligt, allra helst när det gäller barnen, det käraste vi har.
    Skönt att du kan finna lite ro i ditt syrum.

    SvaraRadera