söndag 17 maj 2009

Grattis Norge

Grattis Norge till vinsten i melodifestivalen och grattis på 17 maj. Jag gillar Norge och norrmännen, jag åker ofta över och jobbar där med jämna mellanrum och jag blir alltid så väl omhändertagen.
Annars är det inte riktigt min dag idag trots att solen skiner och jag har varit ledig i några dagar. Jag har gått och blivit förkyld, näsan rinner och jag är tjock i halsen. Det känns verkligen inte roligt att gå på jobb i kväll men jag vill inte sjukskiva mig heller.

Sedan när jag skulle fota min nessesär som jag sytt till swappen hos syswapparmammorna så var batteritet i kameran slut. Så nu får jag vänta tills i morgon innan jag kan fota den och skicka i väg den. Det känns inte roligt att vara ute i sista minuten men det är inte så mycket att göra åt. Hade också tänkt fota lite i trädgården och lägga ut här i bloggen men det gick ju inte heller.

Så det blir istället en bild på vår hund Gibber som nu i maj har bott hos oss i ett år. Det är världens goaste hund och barnen älskar honom mycket

1 kommentar:

  1. hejsan
    vill bara kolla att du fått en necessär genom swappen
    krak lolla

    SvaraRadera