onsdag 8 april 2009

Påskswap och utlottning på Anna syr

Jag undrar så var tiden tar vägen, jag hinner ingenting nuförtiden. Har inte sytt någonting på jättelänge. Det är så mycket annat med barnen,jobbet, huset, möten och träffar så jag håller på att bli snurrig. Nu äntligen är hela familjen ledig några dagar,då passar vi på att åka söderut i Sverige och hoppas på lite bättre väder. Här längst norrlandskusten ligger snön kvar i drivor och det har snöat mer idag. Jag är riktigt trött på vintern nu.

Något som piggar upp lite är att Anna syr firar 200 inlägg med en utlottning av lite fina saker. Titta in på hennes fina blogg: http://www.lugnagatan.net/sy/
Hon syr otroligt fina saker och skriver jättebra.

Förra veckan kom det ett brev med fyra påskblock. Jag är med i påskswappen på sysidan och fick äntligen mina block. Jag hinner inte sy något till den här påsken men det gör ingeting för som tur är så kommer det ju en ny påsk nästa år. Tyvärr har jag ingen bild på de block som jag skickade iväg. Jag är helt säker på att jag fotade blocken men de finns inte i datorn. Lite trist men inget att göra åt.



Önskar alla en riktigt glad påsk med god mat, mycket påskgodis och en önskan om ett riktigt fint väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar