fredag 9 januari 2009

Trotsat kylan.

Igår kunde jag inte hålla mig borta från källaren. Det var bara 12 grader men jag klädde på mig ordentligt och började skära remsor till en jeansväska. Det gick ganska bra trots allt. Jag hann till och med sy i hop bakstycket. Ny ska jag jobba i helgen så då blir det inget sytt. Men nästa vecka är jag ledig och då planerar jag att sy så mycket jag hinner. Jag har anmält mig till två swappar nu i januari. Den ena är en förklädesswap på sysidan och den andra är en grytlappswap hos syswapparmammorna. Det är jätteroligt att swappa, det är så kul att se vilken kreativitet alla har. Jag har blivit swapberoende. Jag fortsätter med lite gamla bilder. Den ena är ett barnförkläde och den andra är pannlappar som jag sydde i höstas till en kompis. Grytlappar och pannlappar är samma sak och eftersom jag kommer från norrland där grytlappar heter pannlappar så föredrar jag att kalla dem så.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar